Friday, November 17, 2017

"ख्रीष्‍टमा" हुनु भनेको के हो?




जर्ज जेलर

मानव जातिलाई दुई समूहमा विभाजन गर्न सकिन्छ: १) जोहरू ख्रीष्‍टबाहिर छन् (कलस्सी ४:५; १ थेस्सलोनिकी ४:१२); २) जोहरू "ख्रीष्‍टमा" छन् (२ कोरिन्थी ५:१७; रोमी ८:१)।
पहिलो जन्मले मान्छे "आदममा" हुन्छ (१ कोरिन्थी १५:२२) र पुरानो सृष्‍टिसित आवद्ध हुन्छ जुनचाहिँ आदममा मानिसको पतनले बिगारिएको थियो। दोस्रो जन्मले (यूहन्ना ३) मान्छे "ख्रीष्‍टमा" हुन्छ (१ कोरिन्थी १५:२२) र नयाँ सृष्‍टिसित आवद्ध हुन्छ (२ कोरिन्थी ५:१७) जुनचाहिँ ख्रीष्‍टद्वारा बचाइएको थियो।
चाबी खण्डहरू: १) २ कोरिन्थी ५:१७ -- मेरो नयाँ ओहोदा; २) एफेसी १:३ -- मेरा आत्मिक आशिषहरू; ३) १ कोरिन्थी १:५ -- मेरो प्रशस्त सम्पत्ति
म कसरी "ख्रीष्‍टमा" हुन गएँ? यो मलाई कसरी हुन गयो? मानिसको जिम्मेवारी ‍= विश्वास (गलाती ३:२६) परमेश्वरको जिम्मेवारी ‍= बप्‍तिस्मा (गलाती ३:२७)। जब म बचाइएँ, परमेश्वरले मलाई येशू ख्रीष्‍टभित्र डुबाउनुभयो!
म को हुँ? म के हुँ?
ख्रीष्‍टमा...
म एक नयाँ सृष्‍टि हुँ -- २ कोरिन्थी ५:१७; दाँज्नुहोस् गलाती ५:६; ६:१५; एफेसी २:१०
म एक पवित्र जन हुँ -- १ कोरिन्थी १:२
म उहाँको मण्डलीको एउटा भाग हुँ -- एफेसी २:२१-२२
म परमेश्वरका आत्माको निम्ति एक मन्दिर हुँ -- एफेसी २:२२
म परमेश्वरको अनन्त योजनाभित्र पर्छु -- एफेसी १:४; २ तिमोथी १:९
म पूर्ण छु (ख्रीष्‍टको परिपूर्णताले पूरै भरपूर) -- कलस्सी २:९; दाँज्नुहोस् कलस्सी १:१९)
म धनवान् बनाइएको छु -- १ कोरिन्थी १:५
म ग्रहणयोग्य बनाइएको छु (परमेश्वरको अनुग्रह ममाथि खन्याइएको छ) -- एफेसी १:६
म ज्योति हुँ -- एफेसी ५:८
म परमेश्वरको प्रेमभित्र सुरक्षित छु -- रोमी ८:३८-३९
म दृढ पारिएको, जरा हालिएको र निर्माण गरिएको छु -- २ कोरिन्थी १:२१; कलस्सी २:७
म खतना गरिएको छु -- कलस्सी २:११
म परमेश्वरको हृदयको नजिक छु -- एफेसी २:१३
यी तथ्यहरूको कारण मेरो जिम्मेवारी:
विश्वासैद्वारा मैले यी कुराहरू यस्तै हुन् भनेर दाबी गर्नुपर्छ! मैले आफूलाई परमेश्वरले जस्तै देख्‍नुपर्छ!

मसित के छ? मेरा सम्पत्ति के हुन्?
ख्रीष्‍टमा...
मसित हरेक आत्मिक आशिषहरू छन् -- एफेसी १:३
मसँग अनन्त जीवन छ (परमेश्वरसित अनन्त सम्बन्ध) -- १ यूहन्ना ५:११; रोमी ६:२३; १ कोरिन्थी १५:२२
मसित महिमापूर्ण मुक्ति छ -- २ तिमोथी २:१०
मसित धनाढ्य पैत्रिक सम्पत्ति छ -- एफेसी १:४; हेर्नू: १ पत्रुस १:४; रोमी ८:१७
मसित एउटा महिमापूर्ण भविष्य छ -- एफेसी १:४-५
मसित एउटा स्वर्गीय ओहोदा वा स्थान छ (बसालिएको) -- एफेसी २:६
मसित एउटा उच्च बोलावट छ -- फिलिप्पी ३:१४
मसित अनन्त महिमाको आशा छ -- १ पत्रुस ५:१०
मसित परमेश्वरको सिद्ध धार्मिकता छ -- २ कोरिन्थी ५:२१; १ कोरिन्थी १:३०; १ कोरिन्थी ६:११
मसित पवित्रता छ -- १ कोरिन्थी १:२; १:३०; ६:११
मसित परमेश्वरको बुद्धि छ -- १ कोरिन्थी १:३०; हेर्नू: कलस्सी २:३ र १ कोरिन्थी २:१६
मसित उद्धार छ (बन्धनबाट छुटकारा) -- एफेसी १:७; कलस्सी १:१४; रोमी ३:२४; १ कोरिन्थी १:३०
मसित सुरक्षा छ -- रोमी ८:१
मसित सम्पूर्ण पापको क्षमा छ -- एफेसी १:७; कलस्सी १:१४; १ कोरिन्थी ६:११ ("धोइएका")
यी तथ्यहरूको कारण मेरो जिम्मेवारी:
विश्वासैद्वारा मैले आफ्ना सम्पत्तिहरूलाई अपनाउनुपर्छ र आफ्ना धनहरूको उपभोग गर्नुपर्छ!

व्यावहारिक पक्षहरू
ख्रीष्टमा...
म हिँड्छु र जिउँदछु -- कलस्सी २:६
म स्थिर रहँदछु -- फिलिप्पी ४:१
म सधैं विजय पाउँदछु -- २ कोरिन्थी २:१४
म फलदायी हुँदछु -- १ कोरिन्थी १५:५८; एफेसी २:१०
म सबै कुरा गर्न सक्छु -- फिलिप्पी ४:१३
म परमेश्वरको नजिक जान सक्दछु ‍‍-- एफेसी २:१३,१८
म आफ्ना सबै खाँचोहरू पूरा भएको पाउँछु -- फिलिप्पी ४:१९
म सधैं आनन्द गर्न सक्छु -- फिलिप्पी ४:४; १ पत्रुस १:८
म शुद्ध पार्ने आशा पाउँछु -- १ यूहन्ना ३:३
म बलियो छु -- २ तिमोथी २:१; एफेसी ६:१०
म विश्वासयोग्य छु -- एफेसी १:१
मसँग विश्वास र प्रेम छ -- १ तिमोथी १:१३
म परिपक्क्व बन्न सक्छु -- कलस्सी १:२८
यी तथ्यहरूको कारण मेरो जिम्मेवारी:
विश्वासैद्वारा म यसरी नै हिँडूँ र जीवन बिताऊँ (कलस्सी २:७)!

No comments:

Post a Comment